• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare annnaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 688
A

annnaa

Nu vill jag veta- hur ser erat "drömpannband" ut?
Med eller utan strass? Vilka färger? Rakt eller svängt? GÄRNA BILDER!!! :bow:

Sv: Pannband!

Vi var i London i helgen och då köpte dottern på 11 år sitt drömpannband. Minns ni de "flätade" pannband i två färger, ofta plastband man lindade på själv, som fanns för läääänge sen, 80-talet gissar jag det var populärast. Ett sånt fast lindat med sammetsband i rött och vitt hittade hon på dyra varuhuset och det var det finaste hon köpte på hela resan:). Enligt henne då. Själv får jag lite rysningar av 80-talet:D

Min lilla kille har gul utrustning, så hitta ett fint pannband med gult foder och gula stenar..

Photo_90679_1416820.JPG

åhh va snygga dedär var!!!

mitt drömpannband tror jag är ett rundsytt jag såg med tre små swarowski framtill, svängt... köpte dock inte (byter utrustningsfärg så ofta så har inte råd att köpa så dyra pannband för varje färg) om ngn har dte jag beskrev får de gärna visa bild. har ett heltsvart rundsytt med lagom bred helsvart nosgrimma, vill inte smycka förmycke men har ngn gång bytt ut pannbandet mot Vformat med stenar, men blir lätt förmycket så ett sådant rundsytt med bara "lite extra" hade suttit fint. dock onödiga pengar då hästarna har lång o tjock pannlugg så dt eär knappt så man ser nosgrimman :angel:

annars tycke rjag detta är snyggt, men då ska man ju ha träns i samma färg:
bbdianasilver1.jpg

Swarowski pannband (svängda) men alla dess möjliga färger :D haha

Jag har hittat mitt drömpannband ..♥
2 rader swarowski, och svängt. Inte världens bästa bild, men man ser iaf :D

88060_1275680718.jpg

Jag har OS pannbandet, svängt med stora swarovskistenar i två nyanser av brunt, gulaktigt och mörkare brunt. Riktigt varma och fina färger. Det passade dessutom min ponny perfekt i färgerna. Han är en guldbrun skimmel och tonerna i pannbandet stämde bra överrens med honom. Tyvärr ingen bild...

Vilka fina pannband! Anledningen till att jag undrade var för att jag har tänkt tillverka några och vill ha inspiration....Visar upp de när de är tillverkade ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: morgaine
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
981
Senast: Shixle
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka