Bukefalos 28 år!

Pannlampa Silva M2

F

Friskis

Är det någon som har pannlampan som heter Silva M2? Undrar om den är bra. Kostar ca 600 kr. Eller har ni förslag av någon annan BRA pannlampa som lyser bra.
 
Jag har en panlampa av märket Petzl (modellen heter Tikka tror jag) och den är jag mycket nöjd med! Lampan är jättelätt och består av ljusdioder som gör att man inte behöver hålla på och byta batterier varannan dag som med andra pannlampor jag haft tidigare. Det blir ett ganska behagligt vitt ljus av lampan men om du är ute efter någon riktig strålkastarbelysning så är den nog för klen. Lampan lyser upp de närmaste metrarna och ljuset har en ganska bra spridning tycker jag.
Min köpte jag på en järnaffär för ca 300 :- men då var det på rea.
 
Silva pannlamoprna är överlag mycket bra. Den modellen du frågar efter vet jag dock inget om, men familjen som orienterar har använt sig av silvas pannalmpor många år och är nöjda.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag söker en nätt pannlampa med bra sken som jag kan ha när jag cyklar. Eftersom jag ska till tex föreläsningar så vill jag inte ha en...
Svar
12
· Visningar
565
Senast: MCP
·
Utrustning Jag har ju alltid ridit med pannlampa som funkat på alla mina hästar. Pannlampan är ju en lantis bästa vän stor del av året 😜 Men...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: FUNNY
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
666
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 043
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp