JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pantsu tvingades bryta i Pau
Moderator
Hästnyheter
Nu är hon kanske mest känd som hoppryttare. Men det är bara drygt tio år sedan hon tog VM-medalj i fälttävlan och var tvåa i Badminton...
Hästnyheter
(YLE)
Mikael Forstén har tagit en andra plats i världscupdeltävlingen i banhoppning i Zürich efter en felfri ridning...
Hästnyheter
(YLE)
Kyra Kyrklund och Max slutade på en fin tredje plats i Grand Prix Kür i världscupen i dressyr i London. Det finländska ekipagets...
Hästnyheter
(YLE)
Det behövs klarare anvisningar för häststallens verksamhet. Det anser Miljövårdssektionen i Sibbo i sitt utlåtande till den...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Utan att göra någon värdering kan jag tänka mig att det kommenteras när han har stångtygeln så lös som han hade den första dagen. Det...
Mirtai
11 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 118 146
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
Idag kl 09:33
Svar: 6
Visningar: 1 613
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00