JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
Nalle_Björnen
Startdatum
Startdatum
8 Jan 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
784
Status
Stängd för vidare inlägg.
oh snälla ni hjälp mig! jag har inte tävlat på ett år och jag har dessutom bytt från ponny till stor häst. vilka licenser,pappar mm behövs på lokala tävlingar?
ryttarlicens,hästlicens,pass,chipmärkning? jag känner mig som en riktig nubörjare
Sv: papperna?
*Lokalryttarlicens
*Grönt kort
*Vaccinationsintyg
På regional tävling och uppåt krävs hästlicens. Chipmärkning krävs ej på stor häst.
Länk till SvRF:s "tävlingssida"
Status
Stängd för vidare inlägg.
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Hästmänniskan
Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hiss eller diss - del 6
Svar: 1 088
Visningar: 69 862
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Sitter och fnittrar och skrattar när jag ser några avsnitt av Seniorsurfarna i SVTPlay.
Skrattar med deltagarna, inte åt dem. Programmen...
Rie
4 minuter sedan
Svar: 572
Visningar: 16 315
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Pojken från Österrike är säkert jättebra och jättetrevlig men när jag hör hans falsettsång så ryser jag av obehag ungefär som när man...
tara
6 minuter sedan
Svar: 1 045
Visningar: 22 399
Allmänt
Födda -21
Avel Här är det också fyraårsfödelsedag idag 🥳
(vi väntar föl vilken dag som helst nu 😁)
cili
1 minut sedan
Svar: 895
Visningar: 111 177
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Juryn överlägger 😅. Är så svårt när de ledsnat på ridskola och man provrider i den miljön.
Alexandra_W
8 minuter sedan
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
50 minuter sedan