Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

Sv: Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

så onödigt, varför ta vantar och sånt liksom? sälja på blocket eller? fast det är klart, det är väldigt lätt att stjäla i ett stall. hur många vågar låsa stalldörren (brandrisk) och det brukar ju inte vara bevakat på nätterna direkt. Tur att sakerna kom tillbaka iaf !
 
Sv: Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

Samma par var även på ett åkeri i stan och stal gods och bilar (tog först en som det var fel på, och sedan tog de en annan), men de blev haffade rätt snart efter det. Troligtvis alkoholpåverkade då det var ölburkar här och var i lastbilar och på marken på åkeriet.

J-la idioter rent ut sagt. Att det ska vara så svårt att skilja på "mitt och ditt".

Hoppas de får skaka galler ett bra tag.
 
Sv: Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

Jag tror mig veta vem den kvinnliga av dom är iaf
 
Sv: Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

Stalldörren, nej. Men dörren till sadelkammaren har vi både vanligt lås och hänglås på :D Även lås på alla fönster.
 
Sv: Paret stal sadlar för 200 000 ur stall

Att det ska vara så svårt att skilja på "mitt och ditt".

Hoppas de får skaka galler ett bra tag.

Det hoppas jag oxå. Önska bara att det hjälpte. När de kommer ut är de väl igång igen:devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Natten till fredags stals ett 20-tal sadlar från ett stall utanför Helsingborg. Värdet på sadlarna beräknas till cirka 200 000 kronor.
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Karlstads ridklubb har drabbats av inbrott och sadlar till ett värde av drygt 200 000 kronor är borta. – Man blir rent ut sagt förbannad...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under natten mot lördag skedde ett inbrott på Karlstads ridklubb. Gärningsmännen bröt sig in via stallet och fick med sig tio sadlar...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre sadlar stals vid ett inbrott i ett stall utanför Jönåker natten mellan måndag och tisdag. Sadlarna är värda runt 15 000 kronor...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp