Patella und. och ögonspegling

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 998
I

Instant

Hur gammal ska hunden minst vara för att resultatet ska bli bra? Är det någon som vet hur mycket det ungefär kostar? Är det olika undersökningar som är obl. för olika raser, isåfall bla. vilka fler finns än dessa ovannämnda?

Tack för svar! :bump:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Patella und. och ögonspegling

Ja det finns ju HD/AD (ledröntgen) som är obligatorisk för många många raser. Bland annat.

Patella brukar man göra när de fyllt ett första gången, kostar bara ett par hundra på chihuahua i alla fall, och många gör ögonlysningen samtidigt. Vet inte vad den kan kosta.. Men jag lär väl bli varse det så småningom :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 663
Senast: __sofia__
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka