Pegasus airboots, storlek??

Ms_Antrop

Trådstartare
Jag skulle vilja köpa ett par Pegasus airboots till min haflinger, D-ponny. Kollade ponnyprakt men dom har ju så tråkiga färger i ponny-storlekarna :crazy:
Kan han ha häst-storleken tro? Eller finns dom nån annanstans i ponny-storleken med fler färger att välja mellan?

Sv: Pegasus airboots, storlek??

Jag skulle dessutom vilja ha tag på en grimma med ludd innuti hela grimman, alltså, jag vill inte ha lösa ludd man sätter på utan fast ludd i helka grimman. Inte bara på nosen o i nacken....

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 675
Senast: manda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 186
Senast: VincentM
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka