JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Personligt larm för olika uppdrag
(ATL) Geomeer Tracker är ännu en larmtjänst som passar ensamarbetaren.
Läs mer...
Moderator
Dagbok
Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer?
Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Skola & Jobb
Hej alla bukefalos medlemmar.
Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Träning
Hej,
Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday!
Och för dig som...
Skola & Jobb
Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad.
X hade...
7
8
9
Roliga saker som barn säger
Småbarn Vi har haft sork i ena trädgårdslandet i vintras. Ungarna gjorde en sorkfälla idag sa de. Eller "snorkfälla för snorken" som yngsta sa...
Kilauea
3 minuter sedan
Svar: 849
Visningar: 135 669
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Köpte en solpanel idag för att kunna ladda mobil och annat på resa, kostade 79 kr på Kjell & Co, såg nu att det finns andra butiker som...
vilde
6 minuter sedan
Svar: 1 511
Visningar: 52 005
Allmänt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
7 minuter sedan
Svar: 621
Visningar: 39 605
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har både tagit bort hemma, i bilen samt i veterinärens kök med de som tyckt det varit hemskt med klinik. Så tror de allra flesta...
Alexandra_W
25 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 2 045
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha...
Nota
36 minuter sedan
Svar: 1 427
Visningar: 87 614
Hund