Pessoas nya skydd.

Sorbe

Trådstartare
Någon som sett de där jättefula skydden från Pessoa? De som typ är ett 'skelett' och inte ser ut att kunna skydda något? De som är uppbyggda så att benet inte ska 'överhettas'. :crazy:

Sv: Pessoas nya skydd.

ja dom är fula! men dom kanske är bra att ha i hagen men frågan är hur bekväma dom är ser inte sköna ut. Jag kommer inte köpa dom iaf:crazy:
förstår inte hur dom kunde vinna pris, så bra tycker inte jag dom verkade vara

Alltid lika trevlig. Förstår inte varför det skulle vara så självklart eftersom jag antog att du sett bilder på internet.

Asfula. Men dom blir säkert poppis ändå :crazy: Men på min hästs ben kommer dom inte att hamna!! :devil:

Tyvärr hittade jag ingen bild på dem, ska försöka fota dem i morgon.

Haha.

'Hästmänniska gör inbrott på Coop Forum för att fota en bild i en tidning'.

här kommer bild på dom:
Page1204.htm

förstår inte hur dom kunde vinna innovationspris:crazy:

men som dom såg ut :eek: tycker det ser ut som att dom skulle ge punkttryck då dom är så håliga :p fula va dom iaf :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
397
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 215
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25