Pessoatransportskydd!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare solglimt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 794
S

solglimt

Någon som har bild på de blå transportskydden med ljublått-rutigt foder? Var kan man köpa dom? :bump:

Sv: Pessoatransportskydd!

Jag köpte mina av Horse Life när dom hade en monter på Globen förra året. :) Har dock ingen bild på dom, men du kanske kan googla eller nåt?

har kollat runt lite snabbt men hittar tyvärr ingen bild på just dom. Men de är väl marinblå och Pessoa står i ljusblått. Insidan är nog blå/ljusblå-rutig. Säkert jättesnygga, köp! ;)
Jag såg dom hade på Växjö Ridsport, men tror bara där fanns dom svarta med grönt på. Dom kommer nog säljas idag :angel:

har inte källqvists nån hemmis förresten?? vilken adress i så fall?

mina beställde en affär från tyskland komme rinte i hågvilken det var men fanns på nätet kostade 695kr

Jag sätter ut en bild på täcket. Det är dom färgerna i rutorna på skydden;)
Casablanca025.jpg

Jaaa...vi har varit o tränat i ockelbo idag. Hon tyckte d var skönt med ridhusbotten....hon upplever det nog lite halt o mkt snöklumpar här uppe i norrland:rofl: Hon visade mig hela registret - allt fr piaff till byten:love: Måste bara bli kanonföl:banana:

såg ju de svarta/gröna pessoa skydden i en hästaffär i växjö i förra veckan, kollade vad det stod på prislappen idag: 800 (om jag kommer ihåg rätt.....) :angel: liten reservation för ev fel där

Jisses vad bra minne man har ibland alltså :eek:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 901
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Freazer
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka