JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Peter Lundström klar för Breeders
Moderator
Hästnyheter
Swede Horse har uppdaterat sina regler för Breeders Trophy, och det blir en del förändringar både i kval- och finalreglerna. Här följer...
Hästnyheter
De 5-åriga hopphästarna har gått sitt första kval på Breeders Trophy. Det blev 27 felfria och några med tidsfel på Peter Lundströms...
Hästnyheter
Nyligen kom nyheten att de tolv slutfinalisterna i hoppning för 5-åringar på Breeders ska ridas av testryttare. Nu förs en debatt mot...
Hästnyheter
Vitra har stått lite i skymundan, men nu tog hon steget fram i rampljuset. Tillsammans med Sandra Carlsson blev det seger i 6-åringarnas...
Valp 2025
Övr. Hund Funderar på vad vi ska träna på härnäst. Har inte kunnat göra så mycket men jag känner att jag fått ordning på vardagen. Utan våra...
Lillefrun
21 minuter sedan
Svar: 834
Visningar: 59 310
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Idag firar vi Bosse som fyller 15 år - Hurra hurra!! :heart
Scata
Idag kl 13:04
Svar: 1 121
Visningar: 58 284
Katt
Stärka 3 åring
Träning Jag föredrar en styvare variant, t.ex. Double Diamond #100 eller Silvertip #95, oavsett om hästen är lättpåverkad eller gärna kör lite...
cili
Alldeles nyss
WE-tråden
Övr. Grenar Nej, du ska ha rättvänd i första tredje och femte bågen, förvänd i andra och tredje. Så det blir en gång i varje galopp.
warg
14 minuter sedan
Svar: 659
Visningar: 58 667
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Chat GPT påstår dehär! 😆😆 vore ju toppen om så är och den har ju rätt? Domaren vet ju precis varför jag väljer rida lätt efter avbrott...
Ketrawzc
28 minuter sedan
Svar: 1 244
Visningar: 97 166
Grenar