Photobucket

shady

Trådstartare
Ni som har era foton uppladdade på photobucket. Blir det så att ni inte kommer in på sidan med bilderna, när ni loggar in?, utan det kommer upp en sida med en massa kameror, och sedan att dom vill att man skall uppgradera samt betala?

Jag får nämligen upp det så, håller på att bli knäpp för jag vet inte vad jag skall göra, vill ju bara kunna fortsätta lägga upp bilder för att kunna visa er.

Snälla någon som vet, hjälp mig.
 
Sv: Photobucket

Jag fick oxå upp detta men fyllde i erfoderliga uppgifter och bockade i eller tryckte på knappen "not upgrade" eller liknande och då funkar det som vanligt igen
 
Sv: Photobucket

Nu kom jag in utan att dessa kameror kom fram. Får väl se om det blir så igen, men då vet jag ju vad jag skall göra. Tack ännu en gång.
 
Sv: Photobucket

Kan vara så att dom gjort en uppgradering för jag hade som du i går tror jag att det var eller i förgår
Bra att det funkar nu :D
 
Sv: Photobucket

Hade en användar sida där tidigare, men kunde inte få bort den där jäkla kamera sidan så jag fick starta en ny. Men så blev det lika dant med den :mad: men nu har jag ju fått veta hur man fixar till det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 712
Senast: hollypolly
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 941
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp