photoshop pogram?

Sv: photoshop pogram?

Ja du.. Köp Adobe Photoshop CS det är jättebra men tar ltie tid att lära sig.. men det finns bra "skolor" för det på cd-skivor eller på nätet så det är nog inga probelm.. KOstar mellan 8.000 och 11.000 typ! Sök på databutiker på nätet!
 
Sv: photoshop pogram?

allmänt anses ju adobe photoshop cs2 (om jag minns rätt) vara det bästa, men BRA alternativ är paint shop pro eller gimp (som är helt gratis, och kan fås att se ut som photoshop)
 
Sv: photoshop pogram?

CS tycker jag är mer instabilt än t.ex. 7.0, om man bara pratar photoshop alltså.
Gimp har jag aldrig provat..
 
Sv: photoshop pogram?

Sen finns det ju Photoshop Elements där alla "grundfukntionerna" finns med, bruckar räcka mer än väl om det är vanlig fotoredigering man är ute efter. Ligger mellan 700-1000 kr

Kör själv Photoshop 7.0 men jobbar numera mycket med fotoredigering!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Sällan man ser fullt så illa Photoshop numera 🤣
Svar
0
· Visningar
551
Senast: alazzi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
637
Senast: MissFideli
·
Samhälle Hur mycket betyder gener egentligen. Egna genetiska barn, spermadonation, äggdonation, embryodonation eller adoption? Hur stor roll...
2
Svar
35
· Visningar
1 884
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
811
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp