Photoshop-Utmaning

Sv: Photoshop-Utmaning

Jag ser inte, kan du inte lägga in en länk :angel:

Tack :)
Det ingens bilder på Buke syns i Mozilla(webbläsaren)

Svíþjóð skrev:
Tack :)
Det ingens bilder på Buke syns i Mozilla(webbläsaren)

joda jag kör mozilla firefox.. hur länge sen var det du uppdaterade den?

Svíþjóð skrev:
Inte här på Macen..
Har du PC eller?

jo jag har pc...
kan bero på det då :S
i fortsättningen ska jag försöka komma ihåg att ta med en läönk till dig ;) ge mig en spark i baken om ja gklömmer det ;)

Ne0 skrev:
jo jag har pc...
kan bero på det då :S
i fortsättningen ska jag försöka komma ihåg att ta med en läönk till dig ;) ge mig en spark i baken om ja gklömmer det ;)
Att jag ska ;)

funkar de på mac?
verkar som om hon bara inte ser klistrade bilder i tråden men ser bilder annars?

Baka_kun: tack, men jag hittar det inte :S
Det finns inte under verktyg..

Ne0: Jag ser bara bilder i länkar.. ;)

men ser du inte bilder överhuvudtaget när du surfar? ser du tex inte baka_kuns avatar/visningsbild?

Svíþjóð skrev:
Baka_kun: tack, men jag hittar det inte :S
Det finns inte under verktyg..
På svenska: Verktyg|Inställningar|Webbfunktioner|Hämta bilder... Kolla under undantag om du av misstag blockerat bildsidorna (tex photobucket). Har du Adblock kan du ju gå in och kolla om du spärrat nåt där.

På verktyg finns inte inställningar.. ;/
Men men, jag får leva med det tills vidare, har en annan dator hos mamma, ska dit snart så..

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
422
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka