Photoshop?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Photoshop?

Nyaste versionen, PS CS4 går väl på en ca 10 tusen tror jag.
Finns billigare varianter också.

Trialversioner finns i 30 dagar att ladda ner på Adobes hemsida.

Och vist finns det att få tag på gratis, dock inte lagligt..:angel:

Nyaste versionen, PS CS4 går väl på en ca 10 tusen tror jag.
Finns billigare varianter också.

Trialversioner finns i 30 dagar att ladda ner på Adobes hemsida.

Och vist finns det att få tag på gratis, dock inte lagligt..:angel:

Okej, men alla som har det hemma då, anar att de laddat ner någonstans i från? Men vad kostar det billigaste?

photoshop finns inte på alla datorer tyvärr och är ganska dyrt (stora paketet med alla pogram kostar ca 34000kr :-S) finns säkert att ladda ner nånstanns. https://www.photoshop.com/ finns där kan du göra vissa redigeringar.
// Jenny

Om jag säger såhär, jag vet mååånga som har PS, men inte en enda som har köpt det ;)

Jag vet inte riktigt, men kolla på adobes hemsida :)

Senast ändrad:

Det finns ju Photoshop Elements också, som är tänkt just som Photoshop för hemanvändare. En vanlig användare, som ska använda programmet till att redigera lite bilder och kanske sudda ut ett staket bakom hästen, behöver inte hela "stora" versionen av Photoshop.

http://www.adobe.com/se/products/photoshopelwin/

En sökning på en välkänd onlineaffär för datortillbehör visar att de säljer PS Elements för 995 kr (inkl moms).

Gimp är ju annars ett bra alternativ, som dessutom är helt gratis. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka