JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Piaff inte Tinnes favorit
(Ridsport)
EM I DRESSYR, ROTTERDAM : I går utsågs EM-medaljörer i Grand Prix Special. I dag ska den "rätta" Europamästaren koras i eftermiddagens kür. Tinne Vilhelmson-Silfvén och Favourit har gjort sin start och slutade på 70,571 procent. (
Texten uppdateras löpande.)
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvén och Hyatt fortsätter att visa storform i Florida med ännu en seger, denna gång i Grand Prix Special på nytt...
Hästnyheter
Foto: Ken Braddick
Tinne Vilhelmson Silfvén och Devanto lär känna varandra och plockar placeringar i solen i Florida.
Tinne Vilhelmson...
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvén och Don Auriello gjorde allt rätt i fredagens Grand Prix Special och är vidare till OS-finalen på måndag. "Min...
Hästnyheter
Tyskland har greppet om OS-guldet när GP:n är klar. Patrik Kittel och Deja fick 74,586 procent och Tinne Vilhelmson Silfvén fick 76,429...
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Har tidigare bott i Skåne och jag tyckte det var bra förutsättningar där. Bor i Uppland nu och det är sinnessjukt med lera på vintern...
Nevermind
10 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Jag förklarar för dåligt. Han kom till lösdrift 2 där han blev jagad och biten och sparkad. Vi tänkte inte då att det inte skulle funka...
Hippocampus
23 minuter sedan
Svar: 835
Visningar: 65 326
Vård
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
Idag kl 06:02
Svar: 544
Visningar: 79 163
Avel