Pikachu de Muze / Pickap

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Melowe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 873
M

Melowe

Är det någon som vet något om honom/avkommor? Han är visserligen väldigt ung men han verkar ändå relativt känd, vann unghäst vm förra året tror jag. Hette då Pikachu de Muze men är nu omdöpt till Pickap. Här är i allafall en bild och sen en sida där det finns en helt otrolig video :love:

06_39_a_pikachu_d_m_bew.jpg

http://www.psi-auktion.de/englisch/s535117.html

Sv: Pikachu de Muze / Pickap

hej!
paul schockemöhle bought ,Pikachu from Estland.he was training and competitng there before.pikachu´s last owner Peeter Viiard was competitng with him Spain sunshine tour and got really good results and then Paul got eye for him and they bought him.Pikachu has got also soem foals in estland.i found info about 3 of them.just check form internet!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 953
Senast: QueenLilith
·
Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 930
Senast: pastejja
·
C
Distans I går red jag Simlångsritten 50 km och när jag skulle fylla i Gula Boken innan start insåg jag att den sista tävlingen jag hade ridit...
Svar
4
· Visningar
1 100
Trav Tiden går och jag måste boka hingst nu i början av veckan för att inte missa nästa brunst. Velar otroligt mycket mellan olika hingstar...
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka