Pikeur kavajer

Kaki

Trådstartare
Visst är det Pikeur som har kavajer som man får välj färgern på kanten på kragen? Måste köpa en ny och är intresserad av Pikeur.

Så... Vad tycker ni om Pikeur? Hur är de i kvalité i förhållande till priset? Vill inte lägga så mkt pengar på skräp direkt, och allt som låter fint håller inte alltid bra har jag fått lära mig.

Vilken modell är eran favorit?

Om ni vet någon internetbutik som har Pikeur får ni gärna PMa :angel:

Sv: Pikeur kavajer

Jag som är dressyrryttare har en Pikeur Diana. Är lite sådär nöjd med passformen, men är i övrigt nöjd med kvalitén. Absolut en prisvärd kavaj då jag tycker att andra märken kostar betydligt mer! Så här ser kavajen ut: (har dock glömt att knäppa översta knappen..)
21388666.jpg

När jag rider:
21306008.jpg

Jag har en Pikeur kavaj Skarlett (den korta modellen). ÄLSKAR DEN!:bow:
Jag tycker Pikeur har bra grejer, satsa på det!:D

Okej, det lutar nog mot en scarlett, som den hoppryttare jag är!

Men jag skulle vilja ha en svart med blå krage :o finns det?

Ingen som kan PMa en internetadress? :angel:

Jag älskar Pikeur kavajerna! Har en Epsom, enkel svart, svart sammetskrage och utan passpoil. Snygg enkel och stilren och sitter som klippt och skuren på. Får i dagarna min beställda marinblå kavaj. Ville ha en marinblå kavaj som matchar till den blåa hjälmen så jag kan vara blå på tävling också. Stod då i valet och kvalet om jag skulle överge Pikeur och testa nåt annat men valet föll på en till Epsom. Skulle kunna tänka mig att köpa en skarlett oxå för den är :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 219
Senast: linnsan
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 721
Senast: _Taggis_
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 544
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit... 2
Svar
22
· Visningar
4 506
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka