Pikeur walnuss/walnut/valnöt

Agent Orange

Trådstartare
Funderar på att införskaffa mig ett par byxor i den färgen men jag tycker att de produktbilder jag hittat känns så mörka.... Någon som har bilder på byxor i den färgen? Passar den till grått? Brunt? Lättmatchad?

Släng gärna in en bild om ni har någon!

Sv: Pikeur walnuss/walnut/valnöt

Jag har ett par Mondega i Valnöt och Choko skoning.
Svar nej, de är inte lättmatchat alls.
Jag har hittat ett Catago schabrak i samma nyans, men annars hade det varit svårt. Ljust beige kan funka ihop, eller chokladfärgat förstås.

På denna sista bild syns den korrekta färgnyansen bäst (bilden visar insidan på mina byxor som är lite flossad, toppen vinterbyxa):

Tack för bra bilder! Blev nog lite tveksam då jag har mycket grått och brun-beige som jag helst vill att de ska matcha till. Tror dock att jag har samma catago-schabrak som du nämnde.. Typ mullvad-grå-brun?

Jag vet inte vad schabrakets färg kallas, men den är i det närmaste identisk med valnötsbyxorna.

Det går absolut att hitta avvikande färger som funkar (t ex beige och chokladbrunt), men föredrar man samma nyans är det jättesvårt att hitta.

Det hade jag inte tänkt på eftersom jag har ett par (svarta) Judy Jeans, men efter lite bildgoogle så ser jag att du nog har rätt - ja.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
978
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 896
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 629
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka