Pinnacle studio 8

C

CarolineB

Jag har programmet Pinnacle Studio 8, där jag brukar redigera mina filmer från tävlingar:) Problemet är bara att jag gärna skulle vilja spara dem i ngt format så att media player kan läsa dem. Så att jag kan skicka dem till en dator som inte har programmet.

Nån som vet om det överhuvdtaget går?
 
Sv: Pinnacle studio 8

Det går.

När du sparar i Pinnacle så kan du spara det i MPEG eller AVI (Rek då att du har Xvid codec för att få ner storleken)
 
Sv: Pinnacle studio 8

Hm... hur sparar jag det då? Om jag bara sparar projektet, alltså går in på "spara som..." går det ju inte att spara i det filformatet? :confused:
 
Sv: Pinnacle studio 8

Nja du måste klicka på "3. Make Movie"

Där i kan du välja om det ska sparas i AVI eller MPEG
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 222
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 958
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp