Piskmakaren

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Vindelkusken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 4 146
V

Vindelkusken

Jag är i ganska akut behov av en pisk och vill givetvis ha en från Piskmakaren i Lund :) Jag vet bara inte HUR jag ska få tag i en sådan? Jag bor ju i Västerbotten och har inte planerat en tripp till Skåne... Kan man beställa eller har han återförsäljare?

Mvh, Moa

Sv: Piskmakaren

Hör med Nora - hon är ju mycket nere i Skåne nu på tävlingar, kanske hon kan fixa det på ett smidigt sätt!?

Vi har tyvärr en dryg månad kvar till nästa skånetävling, och jag är i umeå veckan Före det så jag vet inte om jag är till någon större hjälp...

Ok, då var det ingen hjälp. Men ring honom Moa och hör om han kan skicka upp en med ex. buss, borde inte vara så dyrt då den inte väger så mycket, iofs är den lång istället...

Minns inte riktigt vad frakten gick på, men jag fick ett körspö i julklapp för några år sedan.
Vet inte om pappa har kvar kvittot nu, men det gick otroligt smidigt att beställa upp ett körspö från honom. :)

Det brukar gå alldelles utmärkt att beställa.

Jag köpte mitt på Scandinavium. Vilken otrolig känsla. Helt underbart hantverk.

Mvh

Tora

:o Har piskmakaren i lund en hemsidan :p ? Skulle behöva ett körspö jag med :)

Skulle nog kunna tänka mig hjälpa till och skicka den till dig videlkusken (genom post eller fraktbuss)! Pm:a mig så kan jag kanske hjälpa dig ;)

Mvh
Eran Emma

Ja det är nog det bästa isåfall... Det är ju massor med folk härikring som har piskor från hono, så det borde ju gå :) Tack för alla tips :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
848
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 911
Senast: Edla
·
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 431
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka