• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 125
B

Beauty_Boss

Satt och kollade på startlistan inför tävlingen i helgen och såg att dte bara var 10 och 16 startande i mina klasser. trist attd et är så få.. Men iaf började jag fundera på hur många som blir placerade om det är så många starter?
För visst är det var fjärde? Så det blir 4 på 16, men blir det 2 eller 3 på 10 då? Vart går gränsen?

Sv: placerade

vad trist :p jag tävlar western,
och en tävling var det fyra respektive sex startande i klasserna och alla fick rosetter! :D

vad trist :p jag tävlar western,
och en tävling var det fyra respektive sex startande i klasserna och alla fick rosetter! :D

det är alltid 8placerade oavsett antal startande, börjar det bli fler startande än 20nånting är det fler placerade.

fått flera hedrande 3placeringar av 3starter :angel::D

Det lättaste att lära sig är att ta antal starter och dela med 4.
Sen avrundar man uppåt
ex 26 starter / 4 = 6,5 = 7 placerade

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 952
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 130
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka