PM vid borttagning av trådar?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 854
C

CeciliaW

Jag undrar, får man inget PM när en moderator tar bort ens tråd? Jag skrev en tråd idag som nu bara är puts väck, och det vore roligt om man blev upplyst om VARFÖR tråden försvinner istället för att den bara försvinner.. får man veta varför så kan man ju bättra sig och slipper göra om samma misstag.

Sv: PM vid borttagning av trådar?

Regeln är ju inte ny, efterlysningar är ej tillåtna på bukefalos. Jag tyckte då att tråden påminde starkt om en efterlysning, och antar även att moderatorn på aktuellt forum var av samma åsikt.

Sv: PM vid borttagning av trådar?

Boj skrev:
Regeln är ju inte ny, efterlysningar är ej tillåtna på bukefalos. Jag tyckte då att tråden påminde starkt om en efterlysning, och antar även att moderatorn på aktuellt forum var av samma åsikt.
Okej, tack för upplysningen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
667
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 713
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka