• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 766
B

Bull Dozers Am. Bulldogs

VAR hittar jag dem??? Vill helst köpa över internet.

Vad har ni för erfarenhet av polarpads?
Jag provade glassbyttelock men de åkte av fortare än det gickatt klippa till dem.

Sv: Polarpads

TACK för tipset! Jag har beställt tre par. Hoppas de håller vad de lovar.

Är tacksam för fler kommentarer angående PolarPad.

Sv: Polarpads

Camilla_H skrev:
http://www.hoofcare.nu/Polarpad.html

Jag hade första generationen och de var himla bra funktionsmässigt men de small av i fästena vid brodden efter ett tag. Sen förstärktes detta så nu tror jag att de fungerar bra!

/Camilla

Jag hade också första året de kom och de gick sönder på samma sätt. de var inte direkt billiga för att räcka ca en månad högst. Men då kanske man vågar prova igen då? För de var bra så länge de varade.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
925
Senast: Bison
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 129
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka