Popup som inte finns

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 776
T

Tini

När jag går in på en hemsida som jag själv gör så poppar det upp ett meddelande om att ett popupfönster är blockerat (jag har kryssat för så jag ska slippa få upp sådana retmoment) men ändå finna inga popup fönster på sidan. Konstigt :confused: Är det någon som vet vad det kan bero på?

Sv: Popup som inte finns

Svårt att säga.
Är du säker att den sidan inte har popupfönster?

om din sida ligger hos en gratis-server eller om du fått webadressen på en gratissida kan det vara de som äger servern/webadressen som lägger till reklam i popup.
Men det behöver inte vara din sida som har reklam, det kan vara sidan du var på innan som slänger upp ett reklamfönster när du lämnar den.

Ja, jag är helt säker. Det står längst upp på sidan att ett popup fönster är blockerat och den frågar om han ska visa det tillfälligt och när man godkänner det så kommer det inte upp något poppup fönster i alla fall och eftersom jag gör sidan vet ajg att jag inte lagt in något. Det är dessutom ingen gratisplats utan vi betalar för både namn och serverplats. Får väl kontakta dem antar jag. Det är väldigt irriterande!

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
516
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 518
Senast: Acto
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka