Portugisiska träns

bigganl

Trådstartare
Nu gör jag ett nytt försök. (3:e) med att fråga om någon vet vart man kan köpa snygga portugisiska/spanska träns med lite dekorationer? De tidigare trådarna har försvunnit. :confused: Någon svarade som tillverkade sådana själv och som tänkte lägga ut bilder. Du som gjorde det kan PM:a mig eller maila bilderna om det kanske inte är lämpligt att lägga ut dem här.
Om någon känner till flera inköpsställen än Kaupre så PM:a mig gärna.
/Biggan

Sv: Portugisiska träns

Rörmossen rear ut det sista i sitt lager. Kanske går att fynda nåt där?

/T

Jeg fikk laget et custom hodelag i Portugal som er utsmykket, men ikke fullt så mye som show-hodelagene. Man kan få avtagbar neserem og hakerem, bestemme farger, hvilken type spenner, etc.
IMG_1279.jpg

Om noen er interessert så ligger det på ca. €100 inkludert porto til Sverige. Om man ønsker mer/mindre utsmykninger kan det ordnes. De er håndlaget på bestilling. PM meg om noen er interessert :)

*Knapplån*

Snälla, lägg inga länkar till företag på forumen. Sitter ni inne med bra länkar, så PM'a inte bara varandra, lägg länkarna på bukefalos länkarkiv så att alla an få glädje av dem. Glöm inte att ange barock och Akademisk Ridkonst som sökord, så att vi kan hitta dem.

Jag håller på att övertala Gunnar om, att få en länkrubrik som heter barockutrustning, utrustning för Akademisk Ridkonst eller liknande. Men än så länge får vi väl lägga länkarna under Butik.

Mvh

IngelaH
moderator.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 519
Senast: __sofia__
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 422
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 048
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 417
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Vad har ni för klösträd?