JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Positiva röster om nya hoppteamet
Moderator
Hästnyheter
Världsettan Henrik von Eckermann är redan klar. Nu fyller fler stora namn på startlistan till Sweden International Horse Show 28...
Hästnyheter
Efter den inledande nollrundan av Henrik von Eckermann bjöd både Malin Baryard Johnsson och Jens Fredricson på spänningsfylld hoppning...
Hästnyheter
Svenska hopplandslaget, Malin Baryard Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson, tilldelas Svenska Dagbladets bragdmedalj för...
Hästnyheter
I 97 år hade svensk ridsport väntat på ett OS-guld i hoppning. I Tokyo såg Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson och Henrik von...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
3 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 916
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
15 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 666
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
Idag kl 21:03
Svar: 1 265
Visningar: 75 979
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Dio är halt i samband med en tappsko så jag misstänker att vi missar hemmatävlingen på Kristi himmelsfärd. Känns ändå lite skönt att...
Fiorano
Alldeles nyss
Svar: 681
Visningar: 59 627
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr The equemist. Tycker tränsen ser väldigt fina ut, och de har ju fått många bra recensioner men för en prislapp på ca 3000 om kvaliteten...
Entourage
7 minuter sedan
Svar: 1 307
Visningar: 101 876
Grenar
Bildtråd
Gnägg Apelkastning förekommer bland alla färger, inte bara skimlar. Men skimlar och mörkare hästar är väl det vanligaste.
Kristall10
8 minuter sedan