Postförskott

sarma

Trådstartare
Går det att skicka efter mot postförskott till en c/o-adress? Brukar normalt försöka undvika postförskott, men det går inte den här gången, och jag ska hem till föräldrarna dessutom och räknar inte med att det hinner komma innan.

/Ida

(Om moderator anser att tråden ligger fel, flytta den gärna. Var inte säker på om jag skulle lägga här eller på hästverksamhet)

Sv: Postförskott

ingen aning, men skicka det i dina föräldrars namn istället :idea:

Sv: Postförskott

Vill helst inte göra det. Jag ska ju räknas som vuxen liksom och att då beställa grejer i mammas namn... Njae. Illa nog att jag är på väg att flytta hem till dem, tillfälligt men ändå.

/Ida

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 676
Senast: Takire
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 083
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 293
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 615
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S