Jojjosan

Trådstartare
Jag ska praoa om några veckor och skulle gärna vilja praoa i ett travstall. Hur bör man göra då?
Jag har ridit i snart 5år. Men har kört 3gånger med en snäll shettis. Jag går i 8:an och ska praoa v.15 och 16.

Senast ändrad:
Sv: Praktik

Leta rätt på din närmsta travbana, kika på deras hemsida om det finns en lista över proffstränare och ring runt till dessa och hör om någon av dem kan ta emot dig.

Annars kontaktar du travbanan, de kan nog hjälpa dig att få fram lämpliga kandidater!

Det går förstås också att gå in på www.travsport.se och leta under Sök sportinfo och under Kusk/Ryttare/Tränare, välja den bana man är intresserad av och så leta igenom hela listan efter proffstränare.

Lycka till och hoppas att du får en trevlig praktik!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: Cattis_E
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Pinus
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 192
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?
  • Födda-24
Tillbaka