JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
praktikplats i utanför täby?
Hej! Vet någon om det finns galoppstall i Stockholms län, utanför Täbygalopp? Gärna söder om sthlm. Letar efter en trevlig praktikplats
Finns någon enstaka amatörtränare (vilket kan innebära att de bara har en häst) söder om Stockholm. I övrigt håller de flesta till på eller kring Täby. Några av dem som har stall på Täby kan även ha yngre hästar någon annanstans. Förut var det många på Angarn, men där är det bara några få kvar.
Gå in här och sök på tränare som har Täby som hemmabana:
https://www.svenskgalopp.se/licensinnehavare/sok
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
2
3
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Övr. Barn
Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅
Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever...
2
Valp 2025
Övr. Hund Funderar på vad vi ska träna på härnäst. Har inte kunnat göra så mycket men jag känner att jag fått ordning på vardagen. Utan våra...
Lillefrun
33 minuter sedan
Svar: 834
Visningar: 59 319
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Idag firar vi Bosse som fyller 15 år - Hurra hurra!! :heart
Scata
Idag kl 13:04
Svar: 1 121
Visningar: 58 288
Katt
Bildtråd
Gnägg Fick världens konstigaste fråga av en bilist när vi var ute och red idag. När mitt sällskap (i täten) ska passera bilen som står still...
miumiu
Alldeles nyss
Stärka 3 åring
Träning Då hade jag börjat med att leda honom på ridbanan för att träna hantering och lagt ut bommar, ställt fram tunnor eller annat man kan...
Lingon
2 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Nej, du ska ha rättvänd i första tredje och femte bågen, förvänd i andra och tredje. Så det blir en gång i varje galopp.
warg
26 minuter sedan
Svar: 659
Visningar: 58 678
Grenar