Presentförslag!

Fillifjonkan

Trådstartare
Mina vänner är på förlossningen just nu och ska föda deras tredje dotter. De har ju mängder av kläder samt leksaker från deras tidigare barn så det vill jag inte köpa i present.

Har nu några gyllene förslag om vad som skulle vara present?

Sv: Presentförslag!

ja, barnpassning har jag redan tjatat på dem om att jag vill göra! :laugh: Det är ju en bra idé att bjuda dem på något gott.

Vad ska jag ge bebben då? Mina barn vill köpa ett gosedjur så det får de såklart göra men jag och gubben min vill ju också ge något. Hmmmm, fler förslag?

Blöjor! Amningsinlägg! Tvättlappar!

Såna saker som går åt hela tiden. Kanske inte så roligt att ge bort, men guld värt att få ;)

En mysig bärsjal kanske, det ska iallafall jag ge till min kompis som ska ha om ca 6 veckor :love:

Blöjor! Amningsinlägg! Tvättlappar!

Såna saker som går åt hela tiden. Kanske inte så roligt att ge bort, men guld värt att få ;)

Håller med.
Gör en fin presentkorg med en massa blöjor och tvättlappar, kanske nån babyolja och salva. Slå in alltihopa med en babyfilt.

Jag skulle bli glad för en första året bok- om dom inte redan köpt det förståss ;)
Fast man behöver ju känna kompisen ganska väl för att veta vilken som passar...

Ska själv iväg o shoppa till min kompis imorgon- fast hon fick en pojke denna gången o flicka förra- så man ska nog hitta ngt hon behöver i klädväg kanske :)

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: clusia
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 838
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 091
Senast: Dunet
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka