Presenttips till 17 åring

Mirre

Trådstartare
Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med skola osv och vi jobbar hela dagen. Men skulle ändå vilja ge henne något på hennes födelsedag sas, något som kan skickas eller levereras (typ blombud) till henne. Men vad? Blommor känns så tråkigt 😄 Det vore roligt att ge henne något litet som visar att vi tänker på henne på hennes födelsedag 😊 Så kan man ge något mer ordentligt när vi träffar henne sedan
 
Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med skola osv och vi jobbar hela dagen. Men skulle ändå vilja ge henne något på hennes födelsedag sas, något som kan skickas eller levereras (typ blombud) till henne. Men vad? Blommor känns så tråkigt 😄 Det vore roligt att ge henne något litet som visar att vi tänker på henne på hennes födelsedag 😊 Så kan man ge något mer ordentligt när vi träffar henne sedan
Blombud har ju ofta andra små presenter också som kanske kan vara något?
 

Liknande trådar

Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: manda
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Mineur
·
Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 952
Senast: Mineur
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 133
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp