Presenttips?

MM

Trådstartare
Syrran fyller 30 år om några veckor och vi är så olika i våra personligheter och smak att jag verkligen inte kommer på vad jag ska ge henne i present..

Jag vill ge något som hon kan minnas länge, dvs en upplevelse alternativt något hon har användning av som inte kommer stå och damma i ett skåp, dvs inga prydnadssaker.
Hon bär inte smycken, har inte körkort (och kommer inte bemöda sig att ta inom det närmsta så lektioner i present är inget alternativ) och vet att hon inte kommer åka iväg på något som kräver massa krångel med kollektivtrafik men där är ett plus att hon bor i sthlm så borde finnas massor man kan göra där.

Har ni några tips? :)
 
Syrran fyller 30 år om några veckor och vi är så olika i våra personligheter och smak att jag verkligen inte kommer på vad jag ska ge henne i present..

Jag vill ge något som hon kan minnas länge, dvs en upplevelse alternativt något hon har användning av som inte kommer stå och damma i ett skåp, dvs inga prydnadssaker.
Hon bär inte smycken, har inte körkort (och kommer inte bemöda sig att ta inom det närmsta så lektioner i present är inget alternativ) och vet att hon inte kommer åka iväg på något som kräver massa krångel med kollektivtrafik men där är ett plus att hon bor i sthlm så borde finnas massor man kan göra där.

Har ni några tips? :)

Prisklass?
 
Jag fyllde nyss 30. Önskade mig ett set globalknivar och fick det av syskonen. Och någon finare champagne. Det räckte för mig!
 
  • Gilla
Reactions: MM
Syrran fyller 30 år om några veckor och vi är så olika i våra personligheter och smak att jag verkligen inte kommer på vad jag ska ge henne i present..

Jag vill ge något som hon kan minnas länge, dvs en upplevelse alternativt något hon har användning av som inte kommer stå och damma i ett skåp, dvs inga prydnadssaker.
Hon bär inte smycken, har inte körkort (och kommer inte bemöda sig att ta inom det närmsta så lektioner i present är inget alternativ) och vet att hon inte kommer åka iväg på något som kräver massa krångel med kollektivtrafik men där är ett plus att hon bor i sthlm så borde finnas massor man kan göra där.

Har ni några tips? :)
Skulle hon uppskatta ett besök hos en lyxig frisörsalong?
 
Biljetter till någon föreställning/teater/konsert samt presentkort på trevlig restaurang i närheten. Du kan ju antingen ge det som något ni ska göra tillsammans eller ge henne för två personer och hon får ta med valfri.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Syrran fyller 30 år om några veckor och vi är så olika i våra personligheter och smak att jag verkligen inte kommer på vad jag ska ge henne i present..

Jag vill ge något som hon kan minnas länge, dvs en upplevelse alternativt något hon har användning av som inte kommer stå och damma i ett skåp, dvs inga prydnadssaker.
Hon bär inte smycken, har inte körkort (och kommer inte bemöda sig att ta inom det närmsta så lektioner i present är inget alternativ) och vet att hon inte kommer åka iväg på något som kräver massa krångel med kollektivtrafik men där är ett plus att hon bor i sthlm så borde finnas massor man kan göra där.

Har ni några tips? :)

Uppskattar hon god mat och dryck?
Tänker till exempel presentkort på någon av Stockholms alla Michelinrestauranger. Vet att Gastrologik har presentkort och har varit där själv och det var en otroligt fantastisk upplevelse och vi som var där pratar fortfarande om det och hur bra det var :)
 
  • Gilla
Reactions: MM
@MM Håller hon på med någon sport? Kanske en teknikkurs eller privatträning?

Ska själv önska mig en teknikkurs i längdskidåkning i julklapp :).

Eller en natt/helg på spa ni två tillsammans?
 
  • Gilla
Reactions: MM
@MM Håller hon på med någon sport? Kanske en teknikkurs eller privatträning?

Ska själv önska mig en teknikkurs i längdskidåkning i julklapp :).

Eller en natt/helg på spa ni två tillsammans?

Hon både utövar och är domare i sin sport så där har jag inte mycket att komma med då hon även sitter i styrelsen i sin klubb och ja, det finns inte så mycket för mig att lägga till där känner jag :p
Jag kan heller inte köpa något hon har användning för i sporten. Allt finns i klubblokalen och går inte att träna hemma.

Men en hotellövernattning och även god mat som @Silver Girl och @Malibu_Stacy nämner tror jag hon kan uppskatta :)
Kan köpa för två men det blir nog inte jag som hänger på. Vi bor 60 mil från varandra så det blir svårt att lösa med vardagslivet. Men hon får ta med någon annan :)

Biobiljetter gissar jag är uppskattat med så det går ju att lägga till.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 658
Senast: Takire
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 438
Senast: Pancakes
·
Äldre Vad är "lämpligt" att önska sig i 50-års present? Jag fyller 50 om ett par veckor och håller för fullt på med att planera mitt...
Svar
18
· Visningar
8 387
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp