Pressentation, tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lotus7

Trådstartare
Då jag är ganska ny här på Buke och rider akademiskt så skulle jag villa veta vilka fler här som gör det :) .
Har fått en ganska klar uppfattning om det genom att läsa trådarna här inne men det skulle vara roligt om ni ville pressentera er och berätta lite mer om er själva och era hästar.

Jag återkommer snart med en pressentation av mig.

Sv: Pressentation, tack!

Kan vi inte lägga presentationstråd under Spiders tråd om var i landet vi befinner oss i? Och vill man ha en presentation, är det alltid trevligt om man presenterar sig själv först. =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 502
Senast: Kajsalisa
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 219
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 206
Senast: Piaff
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 688
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka