prestige vs wintec

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horsemaniac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 798
H

horsemaniac

en wintec med x-vid bom (vitt järn) och en prestige med vidd 37, vilken är bredast och mest svängd?

Sv: prestige vs wintec

Har aldrig sett en Wintec men har förstått det som att de är mer åt det raka hållet än det svängda.

Har själv en Prestige hippos dressage strl 37 och den har jag på en bred, kort(46cm) svängd rygg - passar utmärkt!

Sv: prestige vs wintec

Prestigen är ju helt klart mer svängd än en wintec som är rak i sin bom.Prestige passar som handen i handsken på en lite mera svängd rygg.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 422
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka