Print Screen?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Revontuli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 818
R

Revontuli

Min prt scr knapp vill inte fungera. Finns det speciella inställningar till dem? -Tackar för svar.

Sv: Print Screen?

hm nej det ska bara vara att trycka på den och sedan öppna valfritt program tex paint eller photoshop och välja klistra in :) eller att trycka Ctrl + V som är kortkommandot för att klistra in

Jag vet att det ska fungera så. Men det gör inte det :crazy:

Det kan inte vara annat som är fel?

hm det borde funka :S kanske knappen är trasig vad vet jag.. funkar det att kopicera och klista text?

Jo det fungerar. Men om jag trycker på den får jag upp en ruta där det står "skriv ut sida" osv osv. Det har jag inte fått förut. Men nu fick jag det.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
140
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka