Printa dekal till brevlåda?

Comatose

Trådstartare
Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D
 
Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D

Googlar man "foto klistermärke" hittar man flera ställen som gör klistermärken av foton. De tål säkert inte utomhusklimat men ett par lager rejäl lack över kanske funkar?
 
Tack för tips, men jag är inte övertygad om att något av det blir så snyggt och hållbart som jag vill. Jag hade hoppats på ett enkelt sätt att fixa mitt pyssel, men det kanske är så att jag får vända mig till något tryckeri... Eller lägga ner idén (kanske mest troligt ja) :p
 
Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D

Det finns ju företag som säljer brevlådor med utbytbar bild på framsidan, det kan ju vara något :) Dock är det ju inte så mkt pyssel med det precis. :)
 
Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska sitta utomhus, så klistermärket behöver vara vattenfast. Eller så behöver jag kunna lacka brevlådan, eller på något sätt göra klistermärket vädertåligt. Hjälp?! :D


Detta kanske funkar ? http://www.flexbox.se/skyltar-motiv man använder sitt foto och dom trycker på metall som man har på brevlåda. Vi har en sån på vår "vanliga" brevlåda o sitter med små muttrar o bult :)

Mvh
Pudlan
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 275
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 875
Senast: Mabuse
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Milosari
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 873
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp