Prispengar

Blackberry

Trådstartare
Hittade ett bra lopp för en av min travare, men såg att det endast var 4 anmälda, så jag anmälde en till för att inte riskera att det blev inställt. Iaf. så slutade startlistan med 7 hästar och 8 priser. :D Rätta mig gärna nu om jag skriver helt galet:
-10 hästar = 5 priser
10-12 hästar = 6 priser
12-15 hästar = 7 priser
Men när det står 8 priser så spelar det ingen roll hur många som kommer till start? Det jag menar är att om båda mina killar sköter sig, så har dem båda garanterad placering? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 469
Senast: Edla
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Edla
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 575
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 449
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka