Problem med ägaren av hästen

Sv: Problem med ägaren av hästen

Nej jag tänker stoppa upp henne och ställa henne i hallen.:D

Ska du gräva ner den nånstans när den dör då? :angel:
Utan pass finns det ingen som vill ta hand om kroppen...
Praktiseras det där verkligen ute i "verkligheten"? Min häst avlivades på Ultuna, utan pass. Vi hade också en ridskoleponny som nyligen blev ihjälsparkad i hagen (sparkad i pannan, jättetragiskt!), och nödslakt tog honom utan pass.

Tja, det är ju det som sägs iaf, att varken lantbrukstjänst eller djurambulans kommer och tar med sej kroppen om inte pass finns...

Ha ha, en fin klädhängare! :idea:

Förresten, hur har det gått då????

Min häst avlivades första Februari i år av lantbruktjänst,jag frågade om de ville se passat men de behövdes inte sa de.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 386
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 968
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 198
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 476
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka