Problem med freewes

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Jooonii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 824
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jooonii

När jag lägger ut "stående" bilder på min freewbes hemsida så blir dom jäääättte stora, även om jag har på en stor skärm (har testat på 3 olika datorer)

Kan man ändra på det??

Jooonii

Sv: Problem med freewes

Förmodar att det är freeweb du frågar om så vänd dig till dom, de är de som kan ge dig svar.

Kan du inte klicka på bilden,dvs markera den,ta tag i ena hörnet å dra det "mot mitten"?
Så fungerar det i allafall å minska ner bilderna på min freeweb

Du kan ju ändra bildstorleken efter att du lagt in bilden!
klicka på bilden och placera muspekaren i ena hörnet, så kan du ju både förminska och förstora!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi... 2
Svar
23
· Visningar
3 288
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jeps
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 577
Senast: qitis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25