Problem med inställningar på mus, tangentbord

Asa_S

Trådstartare
Nyligen har min dator börjat med konstigheter till och från. Ingen tangent går att använda mer än en gång ex vis dubbelteckning går inte utan ska jag ha två b:n i dubbel kan jag skriva det första men måste sedan använda pil framåt och sedan sudd bakåt innan jag kan skriva det andra b:et. Sudda mer än ett steg går inte heller. Klickar jag med musen blir allt markerat från det ställe där markören stod när jag klickade, och nu öppnar den varje länk i nytt fönster istället för att byta i samma (mellan olika fora här på buke, tex) och skrolla med musen upp och ner på en sida går inte heller, då bläddrar den mellan de sidor man varit på istället. Inte nödvändigtvis inträffar alla fel samtidigt. Startar man om datorn brukar det försvinna, men det är ju lite störande att sitta och vänta på det. Funderar på om det är något kommando som barnen kommer åt när de spelar. Är det någon som känner igen och har något kortkommando för att återställa kvickare än att starta om?
 
Sv: Problem med inställningar på mus, tangentbord

Din shift-tangent verkar ha fastnat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver akut hjälp av någon datakunnig. (att inte kunna använda datorn som vanligt är inte alls roligt) Vår dator har blivit helt...
Svar
3
· Visningar
1 341
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp