Problem med länkarna i Messenger

Ramona

Trådstartare
Vad har hänt med länkarna i Messenger?

Jag, och alla mina messengervänner, har slutat kunna klicka på länkar som vi skickar till varandra. Vad är det som hänt? Vad är ändrat och hur ändrar jag tillbaka det så att jag kan klicka på länkar i det öppna fönstret?

Givetvis har jag tillåtit länkar i säkerhetsinställningarna.

Sv: Problem med länkarna i Messenger

Vad har hänt med länkarna i Messenger?

Jag, och alla mina messengervänner, har slutat kunna klicka på länkar som vi skickar till varandra. Vad är det som hänt? Vad är ändrat och hur ändrar jag tillbaka det så att jag kan klicka på länkar i det öppna fönstret?

Givetvis har jag tillåtit länkar i säkerhetsinställningarna.

Länkarna är avstängda på grund av mask-angrepp :(

Källa: http://windowsteamblog.com/windows_...y-turned-off-to-prevent-a-malicious-worm.aspx

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
744
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 661
Senast: Otherside
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 892
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka