Problem med Spotify på mobilen

Aha, då förstår jag. Sorry, trodde att de blandade med liknande musik, som när en spellista tar slut i premium. :)
I de fallen jag varit med på har jag kanske fått lyssna på en låt i spellistan, sen har en helt random låt som inte hör till spellistan och en helt annan musikstil å eftersom det varit gratis version har jag inte kunnat skippa den låten. Så jag använder inte spotify på mobilen, lyssnar för sällan på spotify för att det ska löna sig att ha premium. :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Enya
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 777
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp