Proffs på datorer???

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare CiccisMysan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 696
C

CiccisMysan

Nu är jag desperat! Har installerat Flash MX 2004 men kan inte få det att starta upp! Skall ha det för min kurs jag läser just nu, och läraren på skolan har ingen aning om vad som kan vara fel.

Tog även bort programmet och laddade ner testversion av Flash 8, men det är samma sak där!

Jag blir galen! När jag försöker starta programmet så ser man "uppladdningsrutan" som visar vilken version etc en liten stund, sen försvinner den och inget mer händer.

Vad kan vara fel?

Snälla, NÅGON! Hjälp mig!
/Cicci

Sv: Proffs på datorer???

Jag har Windows XP och tillräckligt med minne och sånt (512 MB RAM) 166 GB ledigt på hårddisken, det har min lärare och jag gått igenom, borde fungera enl. honom. Installerade Dreamweaver, det gick alldeles utmärkt.

/Cicci

Vad du och din lärare vet, om vad du har, vet inte vi här. :angel:

När du kommer med en sådan fråga måste du ju ge oss all info du kan.

Har du kollat så att det inte blir någon kompabilitetskonflikt med andra program du har i burken?
En del program vägrar funka ihop med varandra.

Jag GOOGLADE"Flash MX 2004" installationsproblem och fick ett 50-tal träffar.
Har du kollat igenom dom?

Jag menade bara att jag verkligen försökt med alla lösningar, men inget fungerar. Klart ni inte vet vad jag har i lådan, men nu vet du ju i alla fall..
Hur kollar man om det blir ngn konflikt mellan programmen då?
/Cicci

Sist jag hade problem med program som inte ville starta, Netbeans för övrigt, berodde det på att programmet inte gillade den sökväg där jag installerat det. Programmet krävde att jag skulle installera under vanliga C:\Program Files\
Det är väldigt långsökt, men kanske något att testa :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka