Profilerna

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Carolus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 800
C

Carolus

När jag går in i profilerna (det fungerade igår) så får jag upp databas error... Nån mer som har detta problem???

Sv: Profilerna

Ledsen för detta, jag uppdaterade länksidorna till senaste version i natt och glömde att ändra en sak i profilerna gällande länkarna, detta ställde till det.
Det är fixat nu och har redan fungerat ett tag.

Jag får ingen popup-avisering av PM (har den iklickad som vanligt och den popupstopper jag har har inte brukat stoppa just aviseringen här).

Har det också med uppdateringen att göra?

Jag fick pm mellan 10 och 12 och då fick jag popup avisering om att det hade ramlat in...

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 757
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Krålus
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
920
Senast: MiniLi
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka