Prolitepad

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tretjak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 599
T

tretjak

Finns det någon som vet var man kan köpa en Prolitepad, en liten pad som används fram, mellan sadel och vojlock, för att fylla ut vid sidorna av manken. Min häst har pga sjukdom fallit ur just där och sadeln sitter inte längre så bra och på inrådan av sadelutprovare så letar jag efter denna pad.

Vet någon något om Prolitepadar??

Sv: Prolitepad

Jeg synes prolitepadene er harde og ekle, og har liten kanal for ryggraden. :mad:

Wintec har fine pader, men er ikke sikker på om de har noen som løfter foran...

Ellers hadde www.skoies.no slike pader som var tykkere foran, mulig de fortsatt kan skaffe det, de har kjempegod service.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 402
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka