Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min lilla Tindra var ute på sin första promenad idag. Ni skulle sett henne, hoppade efter löven och gosade sig både på gräset och på asfalten..
Nu är vi inne iegn och hon är lite trött efter alla intryck...Tänkte ta ut henne ett par ggr/v iaf.
Inatt och igårkväll så har Tindra hållt på som en dåre! Hon brukar vara ganska städad på nätterna annars men inatt har det jamats och lekts som aldrig förr. Hon klöser också på dörren. Kan det ha att göra med vår promenad igår?
Jag och tant katt hade också vårpremiär igår, kollade in parken utanför. Hon har inte varit ute sedan oktober (vi har flyttat två gånger sen dess) och inte heller bett om det, men de senaste veckorna har det varit en del ylande vid dörrren.
Nu får man väl springa ut var och varannan dag annars blir det gnäll
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...
Trädgård & Växter Jag har i omgångar beställt perenner via lite olika svenska samt en tysk webbsida pga kräsen med sorter och alltid blivit nöjd med mina...