Propp till Vasaritten

CosmicQueen

Trådstartare
Finns det ingen propp ute till Vasaritten? Har sökt, men kan inte hitta. Konstigt, det är ju inte ens 2 månader kvar till tävlingen och alla andra ritter iår verkar ju ha lagt ut sina proppar. Eller är det bara jag som missat?

Sv: Propp till Vasaritten

Ingen som vet? Det går ju att anmäla till tävlingen via tdb nu såg jag, men varför finns det ingen propp ute?

Sv: Propp till Vasaritten

Nu finns propp på deras hemsida, men det visste du kanske. ;)

Har däremot en undran, det finns ju ingen folksam cup-klass??? Finalen skulle ju vara på vasaritten, eller har jag missat nån ändring?? :confused:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 152
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka