Bukefalos 28 år!

Prymtång och tryckknappar i plast

Blueberry

Trådstartare
OBS att det ska stå PRYMTÅNG i rubriken.

Hilfe! Jag går bet.
Hur fan får jag knappjävlarna rätt?

Jag har plasttryckknappar "color snaps" som jag vill använda, och en prymtång att använda dem med - men jag fattar inte hur.

Jag lyckas få fast knapparna, men de går inte att knäppa ihop. Delen som ser ut som ett häftstift sabbar honan, men jag vet inte hur jag ska lyckas göra annorlunda. Google hjälper inte och jag börjar bli desperat.
 
OBS att det ska stå PRYMTÅNG i rubriken.

Hilfe! Jag går bet.
Hur fan får jag knappjävlarna rätt?

Jag har plasttryckknappar "color snaps" som jag vill använda, och en prymtång att använda dem med - men jag fattar inte hur.

Jag lyckas få fast knapparna, men de går inte att knäppa ihop. Delen som ser ut som ett häftstift sabbar honan, men jag vet inte hur jag ska lyckas göra annorlunda. Google hjälper inte och jag börjar bli desperat.

Du måste ha en speciell insats till de knapparna. Har du den?
 
Jag har allt rätt och passade på att få en lektion när jag på tygaffären i går.
Mitt misstag var att sätta på gummigrejen på metallgrejen, det gör ju att piggen på häftstiftdelen inte trycks ihop.
Det var bara att ta bort den och sen tuta och köra! :)
 
Jag har allt rätt och passade på att få en lektion när jag på tygaffären i går.
Mitt misstag var att sätta på gummigrejen på metallgrejen, det gör ju att piggen på häftstiftdelen inte trycks ihop.
Det var bara att ta bort den och sen tuta och köra! :)

Toppen att det löste sig!

Hatade de där knapparna först innan jag fick till det ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 387
Senast: cirkus
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 830
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp