Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har precis följt strömmen och gjort som alla andra, skaffat Facebook. Och eftersom jag är ny i leken vet jag inte vad allt betyder. Vad betyder det att någon puffar en?
inget händer! det dyker upp en liten rad, precis likadan som den du får, om att någon har puffat (petat till dig). med valen puffa tillbaka eller "ta bort" (vet inte vad det står egentligen, jag hatar ordet så har bytt tillbaka till facebook på engelska.)
IT & mobiler
Det är dags att uppdatera appen, men jag har inte skaffat pass eller nationellt id vilket betyder att om jag behöver skaffa nytt bankid...
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...